Dopytujem: zabezpečenie odborného partnerstva v oblasti ESG reportingu, analýzy a poradenstva

Hľadám: poradenstvo

Popis:
- mám záujem o zabezpečenie odborného partnerstva v oblasti ESG reportingu, analýzy a poradenstva

Špecifikácia:
1. GAP analýza ESG
- vypracovanie písomnej správy z auditu ESG povinností vrátane GAP analýzy podľa štandardov ESRS a smernice CSRD
- zhodnotenie súladu s legislatívou SR (zákon č. 431/2002 Z.z. o účtovníctve a súvisiace predpisy).
- zhodnotenie implementácie manažérskych systémov (napr. ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, EMAS)
- identifikácia existujúcich procesov a metrík, ktoré zodpovedajú ESG požiadavkám
- vyhodnotenie úrovne pripravenosti organizácie na ESG reporting
- výstup: zoznam 10 hlavných implementačných priorít, návrh transformačného plánu a určenie triedy udržateľnosti
- 2. Analýza dvojitej významnosti
- definovanie regulačných požiadaviek a výber vhodnej metodiky pre posúdenie významnosti.
- identifikácia relevantných ESG tém z pohľadu vplyvu organizácie na prostredie a naopak
- vytvorenie matice dvojitej materiality s identifikovaním kľúčových tém a ich hodnotením
- návrh opatrení na elimináciu negatívnych vplyvov a podporu pozitívnych dopadov
- 3. ESG kontroling – nastavenie zberu údajov
- vypracovanie návrhu internej smernice „Smernica pre evidenciu nefinančných ukazovateľov podniku“
- konzultácie a prípadné úpravy existujúcich interných predpisov v súvislosti so zberom ESG dát
- nastavenie interných procesov a identifikácia zodpovedných osôb za zber dát
- definovanie konkrétnych ESG ukazovateľov (KPI), ktoré budú pravidelne reportované
- 4. ESG konzultačné poradenstvo (priebežne, 8–10 hodín mesačne)
- podpora pri príprave ESG reportu a zabezpečenie súladu s legislatívou a normami
- odborné poradenstvo pri implementácii ESG politík, interných postupov a transformačného plánu
- integrácia požiadaviek taxonómie EÚ do rozhodovacích procesov spoločnosti
- odborné zastúpenie pri auditoch ESG a ISO noriem
- zastúpenie spoločnosti pri komunikácii s dodávateľmi a pri vyjednávaní ESG kritérií
- priebežná expertná podpora pre jednotlivé útvary organizácie a manažérsky mentoring
- 5. Hodnotenie udržateľnosti v dodávateľskom reťazci (priebežne)
- vytvorenie pravidiel pre poskytovanie ESG údajov v rámci interného kvalifikačného systému
- vykonanie ESG analýz a hodnotení dodávateľov vrátane prípadnej certifikácie podľa štandardu VSME
- možnosť rozšírenia hodnotenia o finančnú spoľahlivosť dodávateľov
- vypracovanie pravidelných manažérskych správ a prehľadov o stave udržateľnosti v dodávateľskom reťazci
- možnosť vykonania fyzických auditov u kľúčových dodávateľov.
- 6. Výročná správa o udržateľnosti za rok 2025
- zabezpečenie zberu dát, ich vyhodnotenie a interpretácia v kontexte ESG požiadaviek
- vypracovanie návrhu textovej časti výročnej správy a príprava štruktúrovaných údajov
- možnosť grafického spracovania v spolupráci s dizajnérom
- finálne zverejnenie správy v súlade s legislatívnymi požiadavkami
- očakávame
- transparentnú spoluprácu s jasnou zodpovednosťou za jednotlivé výstupy
- dodržiavanie dohodnutých termínov, priebežnú komunikáciu a reporting postupu prác
- súčinnosť s interným ESG tímom počas celej doby trvania spolupráce
- flexibilitu pri potrebe úpravy rozsahu alebo priorít v rámci jednotlivých etáp

Lokalita:
- Bratislava

Termín:
- dohodou
Chcem kontakt na zákazníka

Ak ste registrovaný dodávateľ, prihláste sa.

Máme pripravené dopyty z Vašej kategórie
Teraz 0 € paušálny poplatok (platí do 20. 4. 2025)
Zanechajte nám na vás kontakt a my sa vám ozveme späť ohľadom prístupu k tomuto dopytu.

Podobné dopyty

Dopytujem: IT počítače Popis: - monitor na laptop Toshiba - popis v prílohe Lokalita: - Dolný Kubín - Slovensko Termín: - podľa dohody

Podrobný popis: -predmetom verejnej zákazky je dodanie projektora so stojanom - LCD projektor 3 ks - stojan pod projektor 1 ks - bližšie informácie v prílohe Lokalita: - okres Bratislava Termín pre podanie ponúk: - 20.11.2020 do 12:00 hod. Hodnota: - 1.157,79 € bez DPH

Podrobný popis: -predmetom verejnej zákazky je dodanie kancelárskej techniky - dataprojektor prenosný - dataprojektor neprenosný - plátno projekčné - bližšie informácie v prílohe Lokalita: - okres Bratislava Termín pre podanie ponúk: - 20.11.2020 do 12:00 hod. Hodnota: - 776,10 € be...

Podrobný popis: -predmetom verejnej zákazky je servis kancelárskej techniky a technické posudky - stroj laminovací - stroj písací - elektronický diár, atď. - bližšie informácie v prílohe Lokalita: - okres Banská Bystrica Termín pre podanie ponúk: - 13.11.2020 do 12:00 hod. Hodnota...

Podrobný popis: -predmetom verejnej zákazky sú servisné práce počítačov a tlačiarní v školských zariadeniach - bližšie informácie v prílohe Lokalita: - okres Komárno Termín pre podanie ponúk: - 20.11.2020 do 09:00 hod. Hodnota: - 1.400 €

Kontakty

Business Aggregator, s.r.o.
Sluneční náměstí 2583/11, Praha 13
IČO: 08320349

O projekte

Projekt MojeDopyty.sk združuje 182 004 dopytov na jednom mieste. Využíva spoluprácu s najvýznamnejšími zdrojmi obchodných príležitostí v SR a zaisťuje tak podiel presahujúci 70 % všetkých dopytov a verejných zákaziek dostupných na slovenskom internete. Táto služba predstavuje moderný spôsob ako získavať nových zákazníkov s revolučným konceptom platby za realizáciu zákazky.

MojeDopyty.sk © 2025 | všetky práva vyhradené